Uusien ilta

17.09.2020 18.00– Rovaniemi Coffee House Rovaniemi
Oletko kiinnostunut vaikuttamisesta, uusien ihmisten tapaamisesta ja hauskanpidosta? Tule uusien iltaamme kuulemaan mitä kaikkea Rovaniemen kokoomusopiskelijoissa toimiminen voi sinulle tarjota! Uusien ilta järjestetään torstaina 17.9.2020 klo 18 viihtyisässä kahvilassa Rovaniemen keskustassa. Olet lämpimästi tervetullut mukaan tutustumaan RKO:laisiin ja toimintaamme matalalla kynnyksellä, eikä sinun tarvitse olla jäsenemme tai tietää etukäteen haluavasi liittyä mukaan. Me huolehdimme tarjoiluista, joten ota kaveri mukaan ja liity seuraamme torstaina! Mukana on myös positiivisesta persoonastaan tunnettu rovaniemeläinen lakimies ja kaupunginvaltuutettu Sanna Luoma, joten tätä tapahtuu ei kannata ohittaa MITÄ? Rovaniemen kokoomusopiskelijoiden uusien ilta
MILLOIN? 17.9.2020 klo 18
MISSÄ? Coffee House Rovaniemi, Maakuntakatu 30, Rovaniemi
MIKSI? Koska vaikuttaminen ja uudet ystävät ovat upea juttu!   Seuraamme THL:n ohjeistuksia covid19 -tilanteeseen liittyen. Tapahtuma on maksuton, esteetön ja pidetään suomeksi

Hilla Haajanen, puh. 050494696

Rovaniemen Kokoomusopiskelijat ry