Vanhamaa Tarja

Tuotannon kehittämisen päällikkö, DI

Kotipaikka: Keminnmaa

Syntymävuosi: 1970

Motto: Tärkeintä on hypätä, siivet kasvavat myöhemmin.

Olen äiti, DI ja pätevä ammattiopettaja, avoin, sosiaalinen ja keminmaalainen. Arvostan avoimia, rehellisiä ja erilaisia mielipiteitä sekä rakentavia keskusteluja. Suhtaudun asioihin tarmolla ja olen ratkaisukeskeinen. Olen sinnikäs ja päämäärätietoinen. Työni on teollisuudessa.

Lappi tulee saada näkyväksi sekä meän ääni kuuluvaksi! Emme pärjää ilman kansainvälisiä suhteita, niitä tulee luoda lisää ja entisistä pitää kiinni.

Tarvitsemme Lappiin ja Meri-Lappiin positiivista nostetta, jotta Lapin matkailu kasvaa sekä Meri-Lapin työpaikat, teollisuus, sairaala ja lentokenttä kasvavat ja kehittyvät. ”Junan tuomana” näen Meri-Lapin potentiaalin ja kauneuden, jonka puolesta olen aina puhunut. Koko Lapin yhteistyöllä saamme paljon aikaan.

Harrastukseni ovat hyvin liikunnallisia, lisänä moottoripyöräily, -kelkkailu ja veneily. Perheen kesken liikumme paljon luonnossa; vaarojen valloitusta, retkihiihtoa, veneretkeilyä, nuotiomakkaraa. Suunnittelemme reittimme ja teemme siten omat polkumme.