Tuisku Sara

Luokanopettaja, KM

Kotipaikka: Rovaniemi

Syntymävuosi: 1982

Motto: Ei tietämättömyys ole niinkään häpeällistä. Haluttomuus oppia on. Benjamin Franklin

Olen äiti, opettaja, Rovaniemen kaupunginhallituksen jäsen, valtuutettu ja Lapin sairaanhoitopiirin varapuheenjohtaja Rovaniemeltä. Olen rohkea, aktiivinen ja yhteiskuntaa vastuullisesti uudistava. Juuri nyt eduskunta tarvitsee yhteistyökykyistä ja faktaperusteista päättäjää. Päättäjää, jolla on lämmin sydän ja kylmä pää. Olen tottunut toimimaan yli puoluerajojen ja hoitamaan sekä kohtamaan isoja ja vaikeita asiakokonaisuuksia.

Kuten hyvässä yrityksessä, myös Lapille tarvitaan rohkeaa visiointia ja uskallusta toteuttaa nuo visiot. Edustajana haluan osoittaa perehtyneisyyttä ja rohkeutta, ottamalla aktiivisesti kantaa ajankohtaisiin asioihin, jotka vievät kohti visiota.

Suomalaisuus ja Lappilaisuus ovat minulle kunnia-asioita. Olen ylpeä saadessani sanoa, että olen suora ja rehellinen pohjoisen pakkasissa sitkeäksi kasvanut nainen. Haluan tuoda politiikkaan lisää avoimuutta, läpinäkyvyyttä ja suoruutta. Suhtaudun tulevaisuuteen myönteisesti ja haluan osaltani lisätä luottamusta ihmisten välille. Niin syntyy hyvä Lappi ja Suomi.

Minulle tärkeitä asioita ovat työelämän, sivistyksen, perhepolitiikan, turvallisuuden ja maakuntien asiakokonaisuudet. Niistä tulen kirjoittamaan lisää täällä kotisivuillani www.saratuisku.com, jossa voit käydä tutustumassa lisää ajatuksiini.